SELAMAT BERSEDIA: UPSR, PMR, SPM, STPM, DOA BUAT KALIAN MOGA CEMERLANG!!!

Mulakan dengan basmalah dan doa, bertenang dan fokus kepada tugasan soalan...

BERITA SMK ST MICHAEL, IPOH DAN ISU SEMASA

Sila klik pautan di bawah:
cikguazhar2.blogspot.com

Followers

Search This Blog

Saturday, July 30, 2016

HOTEL MURAH GANTI RUMAH UNIVERSITI MALAYA (NEARBY CAMPUS ACCOMODATION)

Rumah Universiti bersebelahan Dewan Tunku Canselor Universiti Malaya (UM) telah beberapa tahun ditutup. Penginapan bertaraf hotel itu dikendalikan oleh Koperasi Kakitangan UM (KKUM). Namun, sejak peranan pengasas KKUM, Profesor Diraja Umgku Abdul Aziz disempitkan, KKUM semakin lemah, terutama dari pengurusan kewangan dan hutang.

Permintaan yang tinggi untuk penginapan di kampus UM bukanlah luar biasa memandangkan statusnya sebagai universiti penyelidikan, selain konsisten dalam kelompok universiti terbaik dunia. UM menjadi tumpuan pelajar ijazah tinggi dan sarjana antarabangsa.
Buat sementara, pilihan yang ada ialah hotel berdekatan di kawasan Bangsar dan Petaling Jaya. Terdapat hotel mewah seperti Pullman dan terdapat juga hotel murah seperti Koptown yang dimiliki oleh koperasi kakitangan Tenaga Nasional Berhad (05-22022722). Jika membawa keluarga dan mampu membayar keselesaan, sewalah Pullman yang bernilai (RM350 sehari semalam, termasuk sarapan pagi bernilai RM106 bagi dua orang berdasarkan kadar khas kakitangan awam).

...

...

...

...

...

1 comment:

Izzy easy said...

Assalam.Masih available pada 5/7 hingga 6/7