SELAMAT BERSEDIA: UPSR, PMR, SPM, STPM, DOA BUAT KALIAN MOGA CEMERLANG!!!

Mulakan dengan basmalah dan doa, bertenang dan fokus kepada tugasan soalan...

BERITA SMK ST MICHAEL, IPOH DAN ISU SEMASA

Sila klik pautan di bawah:
cikguazhar2.blogspot.com

Followers

Search This Blog

Wednesday, October 21, 2009

ITP TAJA HAMPER UNTUK MAKAN MALAM KELAB STAF SMI (PERAK INSTITUTE OF TECHNOLOGY SPONSORING HAMPERS FOR STAFF CLUB DINNER)

Ipoh, 2 Zulkaedah 1430 / 21 Oktober 2009 (Rabu)

Encik Azhar dan Encik Salim dari Jabatan Pemasaran Institut Teknologi Perak (ITP) telah hadir sendiri ke pejabat SMI untuk menyampaikan tajaan majlis makan malam tahunan Kelab Staf pada 28 Oktober ini. Sebanyak lima buah hamper telah diserahkan pada majlis ringkas pukul 1.30 tengah hari itu.

Encik Azhar (ITP) menyampaikan hamper kepada Encik Maulid (SMI)

Kelab Staf diwakili oleh Encik Maulid, Presiden Kelab dan Ahli Jawatankuasa Kanan, Encik Pritam Singh. Turut hadir ialah penulis blog selaku Naib Presiden Kelab.

ITP berhasrat menjalinkan kerjasama strategik yang bakal menguntungkan kedua-dua belah pihak. ITP ialah sebuah IPTS yang akan bertaraf kolej universiti dalam tempoh terdekat. Sebagai langkah awal, ITP muncul sebagai IPTS pertama di utara Semenanjung yang memperoleh ISO 9002.

Program teknikal dan pengurusan menjadi teras penawaran kursus di ITP. Kebanyakannya menjurus kepada penganugerahan diploma UiTM, UTM dan universiti terkemuka luar negara. Pelajar yang kurang kemampuan dari segi kewangan boleh memohon kursus di bawah tajaan penuh Kementerian Belia dan Sukan.


ITP diterajui oleh YM Raja Eleena Sultan Azlan Shah, antara tokoh korporat wanita yang paling berjaya di Malaysia. Lokasi kampusnya ialah di Greentown Centre, menggantikan kampus sementara di Rapat Setia. ITP dimiliki oleh Yayasan Perak, sebuah entiti milik penuh kerajaan negeri Perak Darul Ridzuan.

Terima kasih ITP...

Berita Terkini:

Pertandingan Badminton Persahabatan Kelab Staf SMI lawan Kelab Pengajar Institut Latihan Perindustrian siri kedua. Butirannya:

Tarikh:  22 Oktober 2009 / 3 Zulkaedah 1430 (Khamis)

Tempat:   Dewan Besar Institut Latihan Perindustrian, Jelapang

Masa:   Mulai pukul 8.30 malam

Kehadiran dan sokongan dialu-alukan...

2 comments:

William Yaw said...

I wish I could attent such a meaningful events. Wish you guys all the best.
William Yaw

Anonymous said...

thanks.. hopefully, the very next days...